Jumaat, 17 Disember 2010

Kawan.......kawan.........


Sejak 2 menjak nie aku punye aty aku xtenang....
pikiran aku pun ntah kemana2 jer n ntah pape yg aku pikir....
kdg2 aku terpk pe la kesalahan yg aku dh wat pd kwn2 aku...
aku pelik+binggung=runsing...
eh btol ker formula di ats nie...hikhik

Adela membe aku nie,yg rpt ngn aku....
byk kali aku anta msg tp xpenah berbls.....
ok aku pk +ve myb dia xda kedit....
aku call but dia reject pggilan aku....
aku tepon bnyk kali,dia still reject call aku...

Start dari situ,aku dh mula nk pk -ve....
padahal aku dh jnji ngn org kesygn aku utk x pk -ve....
org kesygan aku nie xske benda2 -ve nie....
kang kalo aku stat pk -ve,then dia msg ke call ke aku mula rasa xde mud nk layan....
pastu statla bg nasihat n pujuk aku....

Aku xfhm naper kwn aku tue wat mcm tue???
dia ade mslh ker????
pe mslhnyer citer la kat aku????
kiterkan kawan....
pe gunanya kawan kalo x tlg kn????

Skrg aku xtau nk wat pe????
tp aku still anta msg kat die....
aku bkn sorg yg mudah lupa pd kwn2 aku...
aku sygkan sumer kwn2 aku....
kdg2 smpy family aku kata, aku lbh pntgkan kwn dr family n diri aku sendiri...
cian plak kat family aku...
aduih teruknyer aku nie....

Aku sggp korban pe jerk demi kwn2 aku...
aku sggp beralah tmpt keje utk kwn aku, demi jaga hbgn persahabatan kami
aku sggp bersedih,asalkan kwn aku gmbira...
biar aku ssh bkn kwn aku......

Aku xtaula kwn aku sedar or x ttg pe yg aku dh wat demi dia....
demi kebahagiaan dia....
kdg2 mulalah aku pk nk pentingkan diri aku jerk...
aku xmo peduli lg hal2 kwn aku....
tp ble pk balik,aku xsmpy aty....
tmbh2 ble mengenangkan yg dia adalah kawan......
mgkn skrg dia susah,myb nnt aku susah dorg tlg plak...
tp adkh dorg pk mcm aku pk????
hanya mereka je yg tau...huhuhu

Hati aku terlalu lembut...
mudah terasa....
mudah bersedih....
adkh disebabkan itu kwn2 ku meluat utk berkawan ngn aku....
aku terlalu teruk ker???

Ya Allah, aku bermohon padaMu, agar kau rahmatilah semua kawan2 aku di muka bumi ini... semoga mereka gembira....Aminn....

Khas utk kawan2 aku xkira dimana kawan2 aku berada:
Hari2 berlalu...
Tentunya di sisimu
teman2 yg lebih baik dr ku
namun
ketahuilah wahan teman
apa yg aku ada
hanyalah
satu hati
yg mendokan

dirimu gembira selalu Amin.....

P/S: kawan2, aku mohon ampun dan maap di atas kesalahan aku sama ada aku ketahui or x,sama ada sengaja or x???aku manusia biasa yg xpernah lari dr wat kesilapan...maafkan ku juga jika wat dirimu tersinggung wahai kwn2 aku.....

Jika kowg suka entry nie silalah klik like

Tiada ulasan:

Catat Ulasan