Khamis, 23 Disember 2010

celebrate bezday yg tercayang......

Ari selasa bru2 nie merupakan hari jadi org kesygan ku.....
sblm tbe ari jadi dia, puasla aku memerahkan otak aku nie....
pe nk bg kat dia???nk smbt kat ner???? n sebagainye......
nk beli hadiah utk lelaki bknnye senang mcm gurlz....
gurlz nie mcm2 leh kasi, tp boyz kureng skitla.....hikhikhik

Aku xpenah pon bg hadiah kat lelaki.....
so aku xtau nk bg pe pd org tercyg aku nie....
urmmmm....last2 aku just terpk utk celebrate besday dia ajer....
nk celebrate tmpt yg best n romantik....
tp kat ipoh nie aku xtau kat mane tempat2 yg romantik....
ag pun aku bkn slalu kuar umah....

Tiba la hari yg ditunggu2.....
dia kata org pertama yg wish besday dia adalah emaknya....
tgk, betapa cygnye mak pd anknye.....
beruntungnye dia kn2???? (nada jeles)....
aku x call dia tyme tue, aku wish kat wall FB dia dulu....
aku la org pertama yg wish besday kat fb dia, tp aku xtau aku org yg keberapa wish call pd dier....huhuhuhu

Aku celebrate besday dia kat SECRET RECIPE.....
aku rasa kat situ best n romantik....hikhik
nk smbut besday jerk perlu ker suasana yg romantik????
argh....xpedulila jnji aku nk suasana yg ala2 romantik gi tu.....hikhik
tp mlm tu ramai la plak org g mkn kat situ....
ish kaco btol dorg nie,aku nk dinner romantik2 nie...hikhik

Kowg tau dier terkezut coz xsgka aku nk blanje mkn kat SECRET RECIPE....
mula2 dia kata nk pki bese2 jerk.....
aku xkasi,aku kata nk kena pki smart2 coz dia besday boyz....
g pun aku g tau nk g makan kat SECRET....
rupe2nye dia xterpk lgsg yg g dinner kat secret recipe, dia ingat tempat tu rahsia(secret)....
hehehehehe klaka je kn dier nie......
dh bg klu pon xtau lg kn2.....hikhikhik

Aku xpnh pon mkn kat situ, so itula kali pertama n dinner plak dgn org tercyg....
aku nk bg dia hadiah besday yg dpt jd kenangan utk dia n xkan lupakan...
kami order makanan western....
tp disbbkan aku msh xsihat,xleh mkn yg pedas n berlada, so kami tukar mknan kami...
dia mkn yg aku order n aku mkn yg dia order.....
sweet x??? sweet kn2???..hikhik
dia xnk aku sakit2.....sbb tue dia bg tukar mkanan ngn aku....huhuhu
sayu n terharunye aty aku....huhuhuh
ade 2 potong kek utk die....
mcm xkena plak kalo mkn kat secret recipe tanpa kek secret yg sedap kn2....hikhikhik
minuman plak mstila ice blended.... urm so tastety n nyummy....hehheehe



nie la makanan yg kami order

Sumer pesanan dh smpy,aku suruh dia baca doa....
aku berdoa agar dia sntiasa sihat,ceria,murah rezeki n panjang umur... xlupa gak moga hubungan kami nie berkekalan smpy akhir hayat kami n moga2 kami cepat diijabkabulkan....hikhik
Sempena besday dia,dia nk aku berjanji dgn diri aku n dia supaya jaga diri aku bik2.... sayangi diri aku,xmo degil2,kena dgr kata,jgn buat perkara yg dia xsuke......

Tiba2 jer, dia suh aku tutup mata....
aku terkezut,asl kena tutup mata plak nie....
ade pe????aku tutup mata maen2....
dia mara,siap cubit aku....
sakit tau....huhuh
aku pon ttp mata btol2 mcm yg dia suruh....
then..................then..................



surprise................ ade bunga d tgnku......

Terkezut aku dowh.....
teruja jap coz dpt bunga dr yg tercyg......
tersenyum2.....nk terloncat-loncat pon ader........
tp malu la plak kalo loncat2 kat citu....hikhik
mau jd kanak2 ribena kat situ jap......hikhik
alolo sweetnye......
awk2,sweetla awk nie......
cyg suke3....hikhik (gediks)

Dah 5 minit aku dok ske3,dok belek2 bunge,duk cium2 bunga tue....
barula aku terpk...nie celebrate besday sapew yg sebnrnye nie????
aku ker dier????
pelik btol....huhuhu
pttutnye aku yg wat surprise n kasi hadiah...
ni x,terbalik plak....hikhik
dr celebrate besday ley jd mcm candle light dinner plak...hahahaha
xpela....jnji dia hepy ngn pe yg aku wat utk besday dia.....
urm mkn pon lambat kami nie....
Secret recipe tue nk tutup dah brula kami nie nk balik....
ish2 cepat btol masa berlalu......huhuhuhu


suap kek besday pd org tersyg.......

P/S: Abg syg xde pe2 present nk bg pd abg....bkn xde tp xtau nk bg pe...?so syg bg abg hadiah kenangan mkn mlm besday abg utk dijadikan kenangan yg terindah n xdpt dilupakan smpy bler2...smga ble abg nmpk secret recipe ni dimana2 abg berada abg akan ingt syg dan kisah kite celebrate besday abg di sini yer....once again,smga pnjag umu,murah rezeki,ceria n sihat slalu disamping Family n org tercyg.....

kalo kowg suke entry nie silalah klik like ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan