Jumaat, 31 Disember 2010

Gud bye 2010 n welcome 2011


Hari nie merupakan hari terakhir bg tahun 2010....
sepanjang tahun nie dah berbagai2 cubaan,dugaan,halangan,rintangan,suke,duke,gembira,sedih yang aku lalui.....
ish2....bnyknye kan....
besela manusia mane lari dari itu sumer kan2....
betol x????

Hari nie juga merupakan hari lahir sepupu ku yg bernama Hezwan Rahim....
Heppy besdaya utk dia...
dia untung sebab lambat tua...
coz diala org yg lahir akhir bulan n juga akhir tahun...huhuhu
besh....besh.....

Malam tahun baru kali nie aku just duk kat umah...
kali nie x g menyambut tahun baru cos xde ngajak n nak bawak g...huhuhuhu
slalunye yang rajin bawak aku g stadium acik rahman aku...
myb kali nie dia bz kowt or takot nak bawak aku kuar malam2....hikhikhik

Pe erk azam tahun baru 2011 kali nie yerk...
erm pk2...nananana...pk2...nananana (sempt nyanyi la plak)....hikhik
Ok, aku dah pk dah....
antaranye azam baru utk aku kali nie ialah.....jeng3.....

* akan tingkatkan lagi amal ibadat....

* Tidak akan degil n melawan lagi...

* beubah untuk jadi yang lebih baik dari sebelum2nye


* harus blaja masak n tingkatkan lagi masakan coz nak jadi bini org dah

* Berfikiran +ve, lebih berkeyakinan, n kuat semangat

* menternak lemak coz badan terlalu kering.....

* rajin, rajin n rajin...


* jaga kesihatan diri n penjagaan diri


* Belajar utk tidak boros n menyimpan duet utk masa depan


* Cube berusaha untuk dapat keje yang tetap n lebih menjaminkan masa depan...


Rasanye wat masa nie,nie sajalah azam tahun baru 2011......
semoga azam yang dibuat hari nie akan tercapai dengan jayanye di tahun 2011.....
smga tahun 2011 lebih baik dari tahun 2010....
semoga aku lebih tabah n sabar untuk mengharungi hidup.....
ingatlah hidup di dunia ni hanyalah sementara sahaja...

Kalo kowg suke entry nie silalah klik like ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan