Isnin, 2 Januari 2012

hari yang menyedihkan.....

assalamualaikum to all my readers...(yg sudi membaca n melawat blog ni)
dah lama xupdate blog nie...
xtaw nk update ape...hikhik
skrg aty rasa x tenang n sedih sgt....

slalu sgtkan sy update blog bile sedih...
ye la bg sy blog nie merupakan tempat sy meluahkan perasaan...
semalam adalah hari yg sedih bagi sy
sy nie x kuat n tabah mcm orang yang laen...

semalam m.cik sy buat kenduri naik buai..
cantik buainya semalam...ade marhaban...
seronok sgt.... tp di sudut hati yg kecil nie terasa sedih n sayu...
dimana2 org menceritakan ttg bayi....

Sedih....sedih...sedih....
sy tahan air mata nie dr mengalir....
mak sedara tanya baby sihat ke?? dgn senyuman ala2 x ikhlas
sy cakap baby dah xde.....

mak sedara lagi satu dtg bertanyakan dah ade baby ke??
anak m.cik nak masuk baby ke2 dah...
dgn jwpn paling x ikhlas sy bg blom lg.....
dengar cakap doktor tggu 6bln pastu t brula pregnant balik...
aty aku rasa skt sgt2..sdh sgt2...
ikotkan aty nk je aku mntk dri nk balik umah....

Kemudian mak sedara jauh dtg...
dia leh plk berlakon wat loya2 dpn aku...
aku lg rasa loya2 ngn dia....
silap2 ilang sabar mau m.cik nie kena ngn sy...
sy sabar...tarik nafas pnjg2.....
mengucap bnyk2.....
kali nie sy xckp....sy wat xtaw.,....

sepatutnya tahun baru sy happy nie x hari sedih adela...
napewla mereka nie sume xfhm...
xkn x fhm perasaan sy nie....
xlama pas tu,aku msg my hubby n kata nak balik...
all my mood dah di spoilkan....

harap2 hari ni n esok n esok adalah hari yg membahagiakan
dan mengembirakan.......

1 ulasan: