Khamis, 12 Januari 2012

Gemok ker???

Seronok rasanya hidup ini,
sekarang saya dah semakin sihat dan juga ceria...
tidak lagi masam2 muka dan strees....
saya juaga rasa diri ini semakin tenang...

Terima kasih Ya Allah kerana diriku ini semakin tenang...
Saya juga dapat rasakan yang saya redha dengan apa yang berlaku..
saya dapat terima tentang kehilangan bayi....
walopun hanya 2bulan saja di dalam kandungan saya...
Alhamdulillah saya dapat terimanya sekarang...

Mulai sekarang dan tahun nie saya dah xbekerja lagi...
en hubby tidak benarkan saya bekerja..
dia terlalu isaukan saya..
sekarang saya jadi suri rumah tangga...
tapi x berjaya sepenuhnya..masih ade yang perlu diperbaiki....

Tapi untuk tahun 2012 nie saya rasa berat badan dah naik la..
seluar, baju dan kain baju kurung dah xmuat la...
dah gemok la... mungkin sebab duk umah jerk....
xde senaman so berisi la sikit....
tapi xnak la gemok sangat nanti xlawa plak.... hehehehe

En hubby pon dah kata saya ni gemok...
siap kata leher dah besar...dagu pon dah 2..
cube bayangkan???? adoi....
ri tu sukat baju pon m.cik kata dr 11 ke 13...
pas ni nak jaga makan...
cukup la kowt kalo besar mcm nie jerk...

M.maaf la xdapat la upload gambar..
bukan pe en hubby xkasi la...
boleh la saya buat blog nie untuk luahkan perasaan jerk....
xboleh lawan cakap suami kalau nak jadi isteri yang solehah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan