Isnin, 14 November 2011

lamanya tak update blog nie..

Rasanya memang dah lama saya tak update blog
rasanya dari nak dekat kawen hari tue saya tak update...
now dah kawen, dah dekat nak masuk 5 bulan kawen....
banyak dah berubah bile dah kawen nie...
banyak privacy yang tak boleh nak dikongsikan dengan semua orang...
tambah2 lagi dalam blog....
suami saya xsuke saya kongsikan citer dalam blog nie....
dia takut, biasalah internetkan....

hari nie tbe2 rasa nak update blog nie....
rasa nak luahkan perasaan yang terbuku di hati....
kesedihan,hiba,tangis.....
saya baru cukup sebulan kehilanggan baby
kesedihan kehilangan baby terasa sampai skrg....
rasa sedih dan pilu bila lihat orang lain pregnant...
bila lihat orang lain lahirkan baby...
bila lihat perot orang mengandung....
sedih...sedih...sedih....
rasa terseksa....

saya tak kuat seperti orang lain..
saya tak tabah....
rasa hilang diri sendiri....
Ya Allah, Ya Tuhanku...
hanya kepadamu hambamu memohon dan meminta pertolonggan...
Sesungguhnya sebaik2 pertolonggan hanyalah darimu Ya Allah....
Semoga engkau tabahkanlah hati hambamu ini.....
Semoga engkau berikan kekuatan kepada hambamu ini....
Semoga engkau cekalkan hati hambamu ini.....
Semoga hambamu ini redha...........
Amin...Rabbal alamin.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan