Ahad, 1 Mei 2011

Rumah Sewa....

Syukur alhamdulillah ke hadrat Ilahi....
aku dan tunangku dah dapat rumah sewa....
hati ini lega sangat2...
selagi tak dapat umah sewa, selagi tu aku duk susah hati...
bukan ape, masalahnye aku dah beli set bilik...
kalo duk dengan mak dan ayah aku, barang2 aku nak diletakkan dimana...
nak tak nak aku kena berusaha untuk dapatkan umah sewa...

Dan alhamdulillah aku dah dapat umah sewa...
kunci rumah pon dah ade di tangan aku...
esok bolehla aku masukkan duit deposit rumah...
then nanti bolehla, cuci rumah nie....
bolehla masukkan pe2 barang yang patot dulu kn2...
lagi sebulan jer lagi...
nanti kalo ade kawan2 yang nak datang kenduri aku nanti,
boleh la dorang tido kat umah tu...

p/s : betol cakap mak nak cari rumah sewa tak boleh gopoh...kena cari pelan2...
kebetulan je dapat rumah nie....bersyukur sangat2...

kalo kowg suke entry nie silalah klik like....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan