Isnin, 2 Mei 2011

Berubah, berubah,berubah

Uhm...malam nie saya agak emosional sikit....
bukan sikit tapi banyak gak la....hehehehe
petang tadi rasa panas sangat....
rasa tak selesa....
nak tido pon tak lena dan payah la nak tido...
duk golek2 atas katil jerk...
main facebook pon atas katil jerk...hehehe
tu tandanya saya bosan duduk di rumah..hikhihik

Almaklumlah,3 hari cuti...
rasa bosan sangat dan teramat sangat...
urm tak sabar rasanya nak keje sok...
tapi nanti dah keje nak cuti la plak....
wat masa nie tak penah lagi saya keje full....
dalam sebulan mesti ade satu hari atau 2 3 hari cuti....hikhikhik
ade interview untuk kerje lain...
nak cari keje yang tetap...

sumer orang nak saya berubah...
sumer pon bagi nasihat yang sama...
berubah,berubah dan berubah...
macam maner nak berubah??????
pening...poning...
dah try untuk berubah tapi tak boleh...
tak pon tak kekal lama....
sapew yang boleh tolong saya....

p/s: nak berubah,tapi tak boleh...sapew2 yang boleh tolong saya???sedih3....help3....

kalo kowg suke entry nie silalah klik like.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan