Khamis, 6 Januari 2011

Promosi....promosi....

Wah2....bukan maen lg aku erk...
membuat promosi.....hikhikhik
aku dulu blaja marketing....
tp kan aku xbpe minat nk keje kat bahagian tue....
aku tgk mcm susah jer tp aku xpenah try pon...hikhikhik
ntah2 pape je aku nie kan...
blum cube g dah kata susah...
dah tau xske marketing yg g ambik kos marketing tu napew kn???

Ok2, entry ni aku wat bukan nk citer kos yg aku blaja...
tp aku nk citer n promosi kan sesuatu utk kowg2 yg baca entry aku n follow blog aku nie...hehehehe
so, promosi yang aku wat nie adalah untuk wanita, pompuan, gurl dan sewaktu dengannye...hehehe
kalo dah untuk pompuan pe lagi kalo bukan kecantikan,spa,make up,tudung baju or sewaktu denganye...

Yatie beauty house nie adelah nama kedai spa n salon yang selalu aku g....
xdela tiap2 hari aku g, agak2 la kan....
aku g 3 bulan sekali jer....
xbanyak duet utk g semggu skali or sebulan skali...
kalo nak tau muka kite sume nie kena la g facial sekurg2nye sebulan skali....
baru la cantik menawan n tertawan deq pakwe,bf n lelaki2 di luar sana....ceeewahh...
ayat kencang jerk....huhuhuhu
nie pamplet yg dia wat...
kowg tgk la....




P/S : pe lagi, kalo minat jom la g SPA yatie beauty house nie ramai2....nie alamat nye :
74A, JALAN RAJA MUSA MAHADI, TAMAN HILVIEW, 31350 IPOH, PERAK DARUL RIDZUAN. PN. ROHAYATI - 013-5133669/ 05-2561214

kalo kowg suke entry nie silalah klik like ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan