Rabu, 26 Januari 2011

Belajar akaun dalam 2 minggu!!!sempat ker???


Terasa masa lambat berlalu...
invois pun x abis2 key g lg...
slalunye dekat2 tyme rehat nie la invois dah abis...
macam xnak bagi balik awal je ri nie....hikhikhik

Tyme duk khusyuk buat keje,
tiba2 hanset berbunyi...
teeet...teeet.... (mesej masuk)
tyme tue lak mata memang dah separuh kuyu,
tunggu masa tertutup or tersenguk jer...

aku buka mesej n dapat tau dari m.cik aku yang aku ade interview...
8hb 2 nie di batu gajah...
aku punye la happy sampai key in invois pon salah...hahahaha
excited je lebih...
tp tarikh nie sebenarnye ujian bertulis...
aku mohon jawatan Pembantu Tadbir (kewangan)
tapi kontrak la...

Argh...xkisahla kontrak or tetap..
janji dapatla interview...
bukan senang nak dapat peluang interview kerajaan nie...
aku nak kena wat yang betul2 nie...
peluang hanya datang sekali jerk...
hope kali nie aku dapat..
bak kata mak aku rezeki nak kawen kot....

Aku tertanya2....
macam manela rupe bentuk ujian bertulis nie...
ri tu pernah gak interview SPA8...
tp xkena pon duduki ujian bertulis..
so maknanye kat sini aku kena study akaun balik...
aku basic akaun pon xde???
setakat belajar kat poli dulu masa sem 1 jer la...
tu pon 6 bulan jer....huhuhu

Ape-ape pon aku kena wat yang terbaik...
aku kena rebut peluang yang ade di depan mata aku...
kalo aku dapat aku bersyukur sangat2...
start ri nie kena study balik...
hope sumenya berjalan lancar...
P/S : syukur alhamdulillah aku dapat peluang nie...aku akan usaha bersungguh2...to all my reader n my frenz doakan saya yea..
kalo kowg suke entry nie silalah klik like ;)

1 ulasan: