Ahad, 21 November 2010

My best friend engaged

20 november 2010 adlh merupakan stu tarikh yg bersejarah wat kwn baik aku....
taniah yea ya or nama sbnrnya syadatul nadia...
dia bertunang semalam dgn boyfriend dia...
lama gak r minah nie bercinta....
dr form5 smpyla lor nie....hikhikhik


nie la nadia...cantek x???

Ble mcm nie teringt la balik zaman2 sekolah dulu..
boyfriend si nadia nie satu tuesyen dgn aku, amalina n wani....
then nk d jadikan citer kwn si bf nadia nie suka kat amalina...
so lama2 kiterorg pun jd kwn la....


aku n nadia... cntek gak aku kn2??(pasan jerk aku ni)

Asyik ckp boyfreind nadia jerk,tp x g tau nama plak...
nama boyfrien nadia nie firdaus....
dulu kiterorg waktu tuesyen pggl edaw, now
tukar la plak pggl daus... brula macho kn2??hikhikhik

Hantaran pompuan pd laki....

So selamat la majlis pertunangan semlm...
ramai gak la adik beradik si firdaus nie....
cantiknye kawan aku semalam....
hantaran pon bnyk....
tp cuma bg makanan n manisan jerk...
then ade sehelai kain utk wat nikah t....


Hantaran laki pd pompuan

Ble tnya kat nadia ble nk lansungnye,
dia kata Insyallah tahun depan..
paling awal bwh bln 6, paling lmbt pas raya...huhhuh
aku plak nyampuk jgn wat sama tarikh sudah la...hikhikhik

Tp xdela best sgt sbb dia xgtau kwn sekolah pown
yg dia ajk pown just amalina,wani,aku n dila...
dila xdpt hadir sbb dah sarat mengandung...
lyn plak keje... n wani kat johor study...


aku, Nadia n Maz (kwn poli)

P/S : Nadia yan akan doakan hubungan ya n edaw sampai ke akhir hayat...
amin............... ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan