Sabtu, 30 April 2011

Bersawang.....

Uhmmm....
dah lama sangatkan saya tak update blog saya nie...
dah dua bulan x update....
wau memang bersawang giler la blog saya nie....(erm tau tak per)
mintak maafla banyak2....
bukannye sibuk pon cuma saya tak ade laptop selama dua bulan nie....huhuhu (cian kan)

Sekarang dah ade laptop tapi tak lama la....
sebab laptop nie saya kena berikan pada adik saya yang masih study....
al maklumlah kakak kan....
kena la bagi adik pakai....(kakak mithali) hehehehe
mitahali ker????.... (no komen)....

Lagipon saya pun buzy dengan persiapan2 yang harus saya buat...
kalo di ikotkan, tinggal sebulan jerk lagi nie....
dup....dap...dup....dap rasanya hati saya nie....
dah macam2 pikir....huhuhu
tapi kena rileks la....
maybe mulai saat nie dan hari nie, saya akan menghitung hari....
menantikan hari bahagia....
maybe macam prince william dan kate...
tapi tak la semewah itu....hehehehe (berangan bolehla) hehehehe

p/s :Insyallah nanti ade masa saya akan update blog nie....
dengan pelbagai kisah, ragam, suke, duka, manusia......
semoga berjumpe lagi di blog saya pada hari dan masa yang laen...
salam sayang dari saya pada pembaca saya...mmmuuuaaaahhh

kalo kowg suke entry nie silalah klik like......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan